"Počnite donositi odluke kojima će vaš biznis eksplodirati - odluke temeljene na podacima!"


U poduzetništvu ste već neko vrijeme, poznajete industriju i stručnjak ste u proizvodima ili uslugama koje pružate. Uspijevate se nositi sa svim izazovima koje poduzetnički život donosi. Unatoč tome, imate taj osjećaj da ne znate kako vam zaista ide, koliko ste stvarno uspješni i u kojem se smjeru kreće vaše poslovanje.
"Ne možeš upravljati nečime što ne možeš izmjeriti!"

Ovo su samo neka od pitanja koja vam se stalno motaju po glavi (a tamo su baš zato što na njih nemate jasan odgovor):
-
Koliko je uspješan bio ovaj mjesec u odnosu na prethodni?
-
Kako bi se to uopće trebalo mjeriti, ostvarenim prometom, brojem klijenata ili izdanih računa, nešto treće, ...?
-
Ako i odredim konzistentnu i relevantnu mjeru uspjeha, postoji li praktičan sistem koji mogu uvesti, prilagođen upravo mojoj vrsti poslovanja?


KONTROLING MODEL
Jednostavna i personalizirana krvna slika vašeg poslovanja!
"Ako nije jednostavno, nije savršeno!"

Kontroling model MOJ KOMPIĆ je prije svega jednostavan za korištenje. Ne koristi stručnu financijsku terminologiju već se temelji na logici i zdravom razumu. Iz tog je razloga implementacija u vaše poslovanje prirodna i glatka.
Druga glavna karakteristika je osobni pristup, odnosno prilagodba modela specifičnostima vašeg poslovanja i načina djelovanja. Iako su principi i integritet modela univerzalni, aplikacija se prilagođava za svakog klijenta na individualnoj bazi.
Kontroling model MOJ KOMPIĆ
Suština modela su evidencija i analiza na razini dvije ključne kategorije: protok novca (cashflow) i promet.
CASHFLOW - uključuje sve prihode i rashode tvrtke, direktne i indirektne troškove, prihode od prodaje i ostale prihode

Rezultat i vrijednost
Evidencije protoka novca i prometa su temelj cijelog procesa. Pomoću njih posebno krojeni izvještaji i vizualni prikazi (dashboard) koji vam daju jasan uvid u stanje vašeg poslovanja.

"Otkrijete skriveni potencijal rasta vašeg biznisa!"


Zapitajte se kolika je cijena ne imanja ovakvog uvida, odnosno koliko prometa propuštate?
Integracija vašeg poslovanja (ONBOARDING)
Kao i sam model, integracija vašeg poslovanja je jednostavan i brz proces. Sastoji se od ova glavna 3 koraka:
(1) INICIJALNA ANALIZA VAŠEG POSLOVNOG MODELA
(2) USPOSTAVA OKVIRA ZA EVIDENCIJU
(3) IZRADA PERSONALIZIRANIH IZVJEŠTAJA I PRIKAZA
Nakon zajedničke analize osiguravamo okvir za jednostavnu i praktičnu evidenciju protoka novca i prometa. Paralelno izrađujemo izvještaje i analize temeljene na dotičnim evidencijama, čije će generiranje u redovnom poslovanju biti automatizirano.
KRENIMO!
Jedan ste korak udaljeni od potpunog iskorištavanja svog potencijala - učinite taj korak!
Ovo je pogon za vaš instantni rast, primjenjivo odmah!